خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/12 - 10:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
عباس زاده مشکینی با اشاره به نامه بیش از 10 سازمان ملی در آمریکا به بایدن؛

تغییر رویکرد کاخ سفید در اصل دشمنی با نظام جمهوری اسلامی هیچ اثری نمی‌گذارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نوع مواجهه با کشورمان از سوی آمریکایی‌ها با روی کارآمدن دولت ها تغییر می‌کند اما محور همه آنها بر اساس تخاصم و دشمنی است.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص نامه بیش از 10 سازمان ملی در آمریکا به بایدن برای نجات توافق هسته ای، گفت: هیات حاکمه ایالات متحده تحت تاثیر لابی صهیونیست ها قرار دارد از این رو سیاست های ضدایرانی آنها مبتنی بر افزایش فشار سیاسی است.



نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع نوع مواجهه آمریکایی ها با کشورمان با روی کارآمدن دولت‌ها تغییر می کند اما محور همه آنها بر اساس تخاصم و دشمنی است.



وی با اشاره به اینکه در دوران ترامپ همه نهادهای آمریکایی تلاش کردند زمینه خروج این کشور از برجام را رقم بزنند، ادامه داد: این مهم در حالیست که اکنون سازمان های ملی در ایالات متحده تلاش می کنند بایدن به برجام بازگردد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه تغییر رویکرد آمریکایی ها در اصل دشمنی آنها با نظام جمهوری اسلامی هیچ اثری نمی گذارد، افزود: در واقع اگر کشورمان پیچ و مهره های صنعت هسته ای خود را بار کشتی کند و به آمریکا ارسال کند، آنها باز هم به دشمنی های خود ادامه می دهند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک آمریکایی ها مجبور به بازگشت توافق هسته ای هستند زیرا تحریم ها و فشارهای اقتصادی آنها بی اثر شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 345085
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار